måndag 24 maj 2010

Ny vecka....

Så var det Måndag igen och en ny vecka tar sin början.... solen skiner redan, så underbart att få vakna till det.
Idag var vi uppe redan klockan kvart-över-fem för att hinna med att gå en riktig morgonrunda med Aramis o Laban. Det är så skönt med sådana morgnar när man är alldeles ensam ute, bara fåglarnas kvitter som hörs. Det kom ett skyfall med regn igåreftermiddag efter att haft sol hela dagen, men det drog förbi på en halvtimme. Det behövdes lite regn.
Har planterat ut blommor på balkongen och det blev så fint, ska ta kort och lägga ut lite senare ikväll (om jag hinner). Glömde ju kameran på trimmet.
Känner mig stressad, ska ju försöka hinna med så mycket som möjligt innan det är dags att ge sig av. Har en Golden nu vid tio och jag hann ju inte in och städa av igår som jag planerat.... för mycket körningar. Skulle tagit med mig en gammal dammsugare som H fått av sin mamma att ha där inne på trimmet, den smarte tog inte rören...daha... så nu får jag släpa min emellan ialf, tänkte ju att jag skulle slippa det ju. Åh, ibland blir jag sååå trött!!!

Inte nog med det verkar det som, trögt att få upp ungen oxå. I Torsdags o Fredags fick jag inte upp honom alls, så det ska han få stå till svars för själv när dom frågar honom. Alltså varenda jäkla morgon är det likadant, ett evinnerligt tjatande och en massa hot om internet o dyl. F*n att dom aldrig kan lära sig att ta sitt ansvar. Skulle behöva en liten semester ifrån dom "små liven"!

Usch, vad jag beklagar mig, men det är väl för att jag är trött på hela situationen förmodar jag.

Nähä, fram med lite positiv energi nu!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar