onsdag 15 december 2010

Livet har sina sidor....

Tagit en dag ledigt, skönt!!  Ska plocka och försöka få rätsida på alla kartonger som ska sorteras , vilka som ska kastas och vilka som ska till miljöstationen. Jag fattar inte hur man kan samla på sig så mycket skit?? Helt jäkla otroligt, har hur mycket som helst av koppar, fat och glas. En del ska jag spara utifall något skulle behövas av barnen men sen ska resten bort!!
Började igårkväll efter det senaste lasset som Magnus var och hämtade. Och det var inte lite heller, tänkte att man ska få undan så mycket som möjligt innan det är Julafton och vi ska få rum här.

Tankar kommer och går hela tiden, ibland blir det bara ett massa virrvarr men mitt uppe i allt ihop så är jag så tacksam över att Jennie lyckats träffa en sån bra kille som hon har gjort, ju mer jag ser hur flertalet behandlar sina sambos och flickvänner, det finns ju skithögar och så finns det skithögar.
Man får bara hoppas på att flickvännerna inte tar för mycket skit utav de sina utan har styrkan att sparka dom jävlarna i arslet!!!! I Synnerhet dom som bara vill ligga hemma och sparka sig trötta medans deras sambos eller vad det nu är, drar in pengar som dessa parasiter sen lever på utan att göra ett jävla skit!!
Dessutom går bakom ryggen och skitar ner....  nä fy f*n för såna, har själv lust att ge dom en skrapa och inkl. dom som står där och försvarar deras beteende.  Dom är inte värda skiten under deras fötter....

Japp, så gårr tankarna idag men ska inte lägga mer energi på det utan försöka njuta av dagen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar