fredag 10 december 2010

Otillräcklig.............

Sen den dagen jag blev mamma för första gången och tiden som gått efter det, så får jag en känsla att jag aldrig räcker till som förälder......Hur vet du när du gör rätt och inte?? Vilka gränser ska man sätta?? Hur vet du att just det du väljer är rätt?? Tycker det finns tusen frågor och inga svar!
När barnen inte mår bra , då mår man inte själv bra heller, även om dom så har hunnit bli  över trettio år och man ska kunna släppa dom lite. Jag kommer aldrig sluta bry mig i vad det gäller mina barn, hur gamla dom än blir.... herregud, det är ju dom som fått mig att orka att gå vidare i livet, dom som gett mig kraften att kämpa på i livets krokiga väg, utan dom hade jag inte varit någonting.
Därför gör det extra ont i mitt hjärta när dom inte mår bra, vet bara inte hur jag ska göra det bra?? Hur ska jag ta bort det onda som plågar dom??

Man får bara hoppas att man gjort rätt med sina "tillingar"......

Älskar dom i alla fall så mitt hjärta vill brista...............

1 kommentar:

  1. du gör ditt bästa o visst känner man sig otillräcklig men du gör mer än vad du tror ! Dina "tillingar" hjälper , och vi får göra det tillsammans allihopa. Vi måste hjälpas åt!
    Jag älskar dej & du är världens bästa mamma ..

    SvaraRadera