tisdag 28 december 2010

MÖRKRÄDD???!!!

Nu tror jag att jag har fått uppleva allt!!! Man inbillar sig att man ska kunna lita på andra människor, ....men inget upphör att förvåna mig längre, alltså.
Man vill att det dom säger är sant, såklart, men vissa kan tydligen ha så pass mycket is i magen att dom kan stå och ljuga en rakt upp i ansiktet utan att ha några som helst skrumpler...fy f*n, säger jag bara!!! Och när oskyldiga djur blir inblandade och utsatta.
Fick igårkväll åka och hämta en av våra hundar som blivit utsatt för rent jäkla djurplågeri!!! Och då har vi ändå haft kontakt med vederbörande i så gott som varje dag. Kan man inte då bara säga att t.ex. -"Jag vill inte ha hunden längre"!!! Vi hade ju för fanken satt oss i bilen med en gång och åkt för att hämta det stackars djuret. Vi hade kört hur långt som helst,för när det gäller hundarna så är både Magnus och jag rörande överens!!!
Detta är oförlåtligt som denna person har gjort och jag hoppas vid min gud att jag slipper se fanskapet igen, för jag är den förste som ska klösa ögonen ur vedebörande, sen kan dom andra få fortsätta när jag är klar!! Det finns inget försvar för vad "den" har utsatt hunden för...
Som sagt var, det finns skithögar, sen finns det skithögar!!!  Man blir verkligen mörkrädd när man helt plötsligt upptäcker hur en del människor är och visar sitt "rätta jag".... människor man ska kunna lita på....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar