tisdag 14 juli 2009

Ny dag.....

Morning.........
Nu sitter man här igen med sitt kaffe o försöker vakna till lite, har redan hunnit vara ute med Loppan ..hinner knappt slå upp ögonen förrän han stirrar runt i lgh:en o ska ut...tror minsann att han blivit bortskämd...=))
Idag ska han få följa med ner till mormor, vi ska o hälsa på o se hur det är med henne ...ska städa lite så hon får fint...och ev. ut o handla med henne...blir väl inte så mycket med tanke på den lilla frysen hon har...:)
Loppan brukar följa med dit , han piggar upp henne lite... =))
Och snart blir det en till så då lär det väl bli fart på det äldreboendet..haha..
Min bror o hans fru var o hämtade sin valp i Söndags så Aramis o Athos som han heter är jämngamla , det slår på tre dagar..så det blir ju roligt för dom två o träffas..ialf innnan dom blivit könsmogna ..sen vet man ju aldrig, fast jag tror att har man ett bra ledarskap o träffas titt som tätt så skulle det klara sej då oxå...och det har vi väl ,både Annelie o jag..hehe
Och vilket fint namn han fick lilla Athos, hade en gång en schäfer som bar det namnet, han var för go...men han fick följa med sin husse vid seperationen men jag tänker ofta på honom, ja Athos då menar jag ..inte hussen..=))
Var tvungen att kolla in facebook oxå på morran o se om mina kompisar vart vakna men icke...det är nog bara jag...hmm..
Undrar om dom vart inne o kollat min blogg?? ja det får man ju hoppas på... =))

Nu har jag en "liten" disk som väntar på mej o sen blir det duschen o Blekinge...Ha det gott allt folk ...=))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar