onsdag 14 oktober 2009

Usch, vilken morgon....

egentligen började den redan inatt, när Aramis började bli dålig och kräktes...
busuk såå mysigt att vakna till det, som alltid hos oss på morgnarna så var även denna lite småstressig och blev ju inte bättre när Loppan också blev dålig. ....Åååå, jag tvättade och la på rena mattor i förra veckan, nu får jag tvätta iaf tre till idag. Och min tid räcker aldrig till.

Så nu är man mitt uppe i en städning efter att ha varit taxichaufför på morgonen. Paniken är inte långt borta.
Åkte ju på att ta den där jäkla ombesiktningen på bilen i eftermiddag också ju och jag ska vara på en grej vid tre, så man får bara hoppas på att det flyter på här idag. Vill ju inte missa detta ju, ska ju på lite skönhets-analyser.


Ja och inte nog med att dom stackarna vart dåliga, Aramis fick för sej på morgonen att han skulle fortsätta på min stickning av Robbans halsduk!!! Alltså han får ju lov på att öva upp sej lite först.....


"Det var inte så lätt, som jag trodde, såg ju så kul ut när matte stickade"!!!!!


Inte lätt att bara ha tassar....




1 kommentar:

  1. hihi , Aramis sticka ! ;) haha!

    hoppas din dag blir bättre och ha så skoj i eftermiddag ! :) man lär sig nog en hel del .

    älskar dej !

    SvaraRadera