onsdag 9 december 2009

Idag har väl dagen allt varit lite småstressig men tycker att jag fått lite uträttat iallafall
även om det varit en del minus oxå.
Efter att fått upp alla på morgonen och kört dom dit dom skulle så hade jag mitt första möte och det avlöpte ganska bra. Min mentor ska snart kalla på möte med arbetsförmedling och arbetsteraputen, så får vi se vad det kan ge.
Ringde min läkare oxå som skulle för ett par-tre veckor sen ha skrivit ett särskilt intyg till arbetsförmedlingen, men som tydligen har glömt bort mej.... *snyft* men med min enorma tur så var han ju inte anträffbar förrän på måndag såklart. Men han har meddelande
som väntar då.

Efter att ha hämtat Robban från skolan och varit hemma och rastat hundarna så var det dags för en runda till ner till byn, för att träffa stresshanteraren.
Sist fick jag en cd med avslappning bl.a som jag skulle lyssnat på när jag fick en stund över till mej själv, men det hade jag naturligtvis inte hunnit med,inte ens på veckor. Lite dåligt kanske....
Hon sa att min trötthet bekymrade henne och min värk. Och det blev nog inte bättre under tiden vi satt och pratade...för hon kom fram till att jag har utmattningsyndrom, vilket innebär att jag måste se till att vända på allt nu och att det är en jäkla tuff väg att gå. Hon har nog inte alls fel i sitt uttalande, för det stämmer nog ganska så bra.

Så vi får väl se vad det händer med den gamla tanten.
Har ringt runt samt mejlat till olika platser om praktik men har fått nobbe
n hos två, orkade jag inte med mer "Nej" och "tyvärr" idag utan jag fortsätter imorgon när jag får en lugn stund....och så hoppas vi på bättre positiva svar då.

Vi fick middag idag oxå, sicken tur va??!! Det vart stuvade macaroner och köttbullar, var väl vad jag hann med innan jag hämtade Jimmie.
Sen somnade jag framför tv:n i soffan tillsammans med hundarna och Henrik. Men det var skönt att få sova en stund.
Sitter och försöker göra en ny egen blogg som jag hade tänkt att använda till lite särskilda saker i framtiden, men hallå, det verkar vara krångligt undrar om jag fixar det...ja
ja annars får jag väl ta dottern till hjälp. Men ville pröva på det och se hur mycket jag redde ut själv...så Jenna det dröjer ett tag till innan jag kommer bönande....
Såg förresten att dom kommit hem nu när jag stack näsan utanför dörren, om jag orkar så kanske jag springer ner och kikar till dom annars får det bli imorgon.

På Lördag blir det iallafall Ullared hela långa dagen, och en massa julklappsinköp som vi ska göra. Kan ju kanske vara skoj, men det blir ju att starta upp tidigt och jag kommer ju vara totalt slut resten av helgen sen, kan jag lova.
Här kommer färska foton på mina kärlekar.


Laban vill aldrig vara med på bild....*suck*



Men den lille poserar så gärna.......sötnosen.






1 kommentar:

  1. Haha Andreas tycker lilleman ser ut som en gremlings på det översta kortet ! HAHA !

    Jag tyckte han var söt iaf ..

    DU MÅSTE SLAPPNA AV EMELLANÅT , DU KOMMER ATT FÅ EN HJÄRNBLÖDNING ANNARS :O

    Älskar dej

    SvaraRadera