tisdag 8 december 2009

Så sitter man här igen fem över sju på morgonen, idag vaknade jag innan klockan ens ringde...typiskt!!!
Drömmer mej bort en stund, lägger pannan i veck och undrar om jag kommer att kunna genomföra mitt lilla projekt till våren??
Mellan varven så får jag en känsla av osäkerhet och det känns som om jag står vid ett vägskäl, rädd för att ta mej in på fel väg. Det är ju så mycket som ska stämma och kunna fungera runt omkring. Men å andra sidan ,om man aldrig vågar ta chansen så får man ju aldrig veta och vill jag om femton år kanske inte ha ett svar???


Lite sliten i kropp och själ känner jag mej nog....

Idag är det ett möte som gäller på förmiddagen och sen får jag nog göra en kraftansträngning och plocka fram symaskinen, så Jennie får sin sovrumsgardin nån gång....det stackars tyget kan ju inte bara ligga här....ja så får det bli!!!!

Annars ska jag bara försöka ta det lite lugnt.....

Vi hade en mysig måndagskväll med tacos som middag, smakade bra. Satte oss och såg sista avsnittet för denna säsongen av "Grannfejden". Egentligen är det helsjukt program men jag kan inte låta bli att titta på det.
Undrar hur man är funtad egentligen??!!!

Men ikväll däremot så är det ett väldigt intressant program på tv4 fakta,danskt som heter "Den svarta boxen". Dom tar upp, om varför vissa tragedier händer , vad som kan ligga bakom brotten som begås. Är man intresserad, så är det programmet att rekomendera.


Dags för att väcka Robban och få han till skolan.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar