tisdag 9 mars 2010

Nu är det slut.....

med möte för idag, åh, så skönt att ha det avklarat. Nu kan man bara njuta resten av vad som återstår av dagen.
Ska ut och hämta en vända till sen ska jag fundera ut vad vi ska ha till middag.

Såg att grannen börjat ta itu med sin flytt....undrar vad det ska komma hit för folk nu då???
Alltid lite spännande....( vi är lättroade här på Sandgatan....haha)


Jennie o Andreas och lilla Vidde åkte med ner till byn, dom skulle ta tåget in till Nybro och hälsa på farmor idag och natta över tills imorgon. Så jag fick se det lilla vackra ansiktet idag oxå, nu ska jag bara överleva tills imorgon innan jag får träffa den lille prinsen igen.

Han är ju sååå go. Och jag bara ÄLSKAR hans leenden som han ger mej. *suck* dom är fantastiska.
Vad detta barn ger mej mycket.....så mycket glädje och livslust. Underbara unge!!!!!!!


Vilket härligt väder vi fick idag då, folk gick faktiskt t.om omkring i bara t-shirten idag såg vi, men det var väl att överdriva lite, så varmt är det ju inte riktigt ännu, men på god väg, kanske.
Överallt ser man att både människor o djur får mer energi av att solen visar sej och blir f*n så mycket gladare och piggare. Tänk att lite sol kan göra så mycket, va??!!!
Jag längtar efter att få slå upp ytterdörren för att låta den stå öppen hela dagarna. Hundarna älskar att ligga på balkongen och övervaka kvarteret.

Rätt var det är så kan man börja grilla lite med, ska bli så mysigt efter denna långa vinter som vi haft. Tror att det är många med mej som känner så.

Ja, nu ser man fram emot en fin vår och en varm lång sommar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar