torsdag 4 mars 2010

Så var vi då hemma igen...

Bokföringskursen gick bra för Jennie och hon verkar gilla det ....vilken tur för mej!!!

Passade Vidar under tiden och vi tog oss en promenad på Nybros gator, vi var inne en runda på Jysk och kikade på tyger. ( till företaget såklart, här förenar man nytta med nöje)
Jo, jag hittade till ett bra pris (såklart) men det var ju inte med det motivet som jag tänkt mej ,men det gör ju ingenting, huvudsaken är att det är ljust, för mörkt vill jag INTE ha, fick jag nog med på 70-talet!!!!
Hu , vad deprimerande!!!!


Tänk då skulle allt typ gå brunt,brunt,brunt....vad tänkte man på egentligen ?? Trädgårdarna skulle vara fulla av en jäkla massa buskar och skit, som skulle bli meterhöga, när f*n fick dom någon sol egentligen???
Nä, usch, så vill vi inte ha det igen. Tur att den tiden är förbi.

Då var det bättre på 80-talet, då vad det färgglatt!!!!!!!!
Hahaha...



Ja, så dagen har faktiskt varit riktigt bra även om solen försvann här på efter middagen, tråkigt nog.
Men det ska snart bli mer av den varan.
Fick förresten ett brev på posten idag, från AF. Ska träffa den här terapeuten den 17:nde denna månaden, så då gott folk får ni hålla både tummar och tår.
Sen ska jag få besked efter det, såååå spännande!!!!!

Dags att vara lite social........ ha en go kväll här ute......




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar