fredag 28 maj 2010

Förkylning....

Jo, man slapp inte undan denna förkylningen som går, är så dålig, febrig o matt. Hostan tar snart knäcken på en. Även om den avtagit lite, men nu har man hostat så förbannat att man är öm i bröstet och vågar inte inte hosta till,för det gör så ont.

Igår tillbringade jag hela dagen i soffan och slötittade på tv:n. Fick boka om hundarna jag hade till nästa vecka men det var inga problem. Pojkarna fick ta hundarna för jag hade
inga krafter kvar att gå ut med dom. Och på kvällen blev det hemkörning av lite mat, orkade ju ingenting. Usch, så jobbigt. Inatt har jag sovit två timmar i stöten, helt hopplöst.
Men har iallafall tagit mig en dusch på morgonen och kört R till skolan. Ska ha ett möte där idag vid elva och jag hoppas att jag orkar med det. Just nu känns det bara skit. Ska avvakta en stund till,sen får jag se.

Men en sak som jag blev glad över igår var att lilla Jennie kom upp med en bukett liljekonvaljer och ett fint "mors-dag"-kort som hon gjort själv och med en kärleksförklaring på baksidan. Hon är så go min lilla dotter. Så nu står dom och doftar så gott på tv:rums-bordet.



Se så fina dom är......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar