söndag 8 augusti 2010

Det är väl så här som jag känner mig just nu!! Har svårt att få upp röven ifrån sängen och göra någon nytta, får snart göra en kraftansträngning och besöka duschen. Hundarna var jag ute med klockan sex på morgonen och har i alla fall hunnit få i mig en balja kaffe.
Ska hämta Jennie och Vidar vid tåget klockan kvart-över-två så då måste jag vara färdig.

Igår så slappade jag mest framför tv:n och gjorde inget nyttigt, inte ens middag utan  vi tog pizza. H stack iväg innan klockan slagit sju bort till kompisen sen var det bara nöjen som gällde för dom bägge!!  Kul att sitta själv en lördag!! Ibland blir man bara sååå kinkig på allt. Roligare kunde man ju ha!!!!!!

Har tillbringat morgonen med att sitta och leka på datorn, tala om att vara uttråkad...haha....men jag har lärt mig ett och annat ,tror jag.

Hundarna har gjort mig sällskap, dom ligger troget vid min sida, bägge två. Nää, nu måste jag samla ihop mig och göra en kraftansträngning....kan ju börja med att plocka ur diskmaskinen,kanske.... 

Livet är både sött och surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar