lördag 28 augusti 2010

Uppe innan tuppen....rastat dom små coh snart dags för dom stora.... hunnit få i mig två koppar kaffe och snart ska duschen besökas. När jag tog tidningen ur brevlådan på morgonen så slog det mig att jag glömde bort det viktigaste jag skulle gjort igår. Skicka in ang. pengarna och betala en räkning!!  Hur glömsk får man bli egentligen, det var totalt som bortblåst och ändå hade jag skrivit upp för  inte glömma. Så typiskt mig!!!

H  är just nu på väg till Jönköping och Älmia, gamla lastbilar. Skönt att vara hemma och jobba istället.... idag blir det bara puppisarna som följer med in. Kompisen får ställa upp och köra eftersom dom tog bilen. Blir ju lite billigare med diesel.
Och i början på veckan ska han upp till Sthlm o jobba, så då blir man ensam så....lr ensam o ensam, pojkarna är ju hemma. Faktiskt så ska det bli skönt att få några dagar för sig "själv". Hade behövt mer av den varan.

Det är skönt att få rå sig själv emellanåt....fast ibland hade jag gärna haft det så jämt.

Nähä, dags att sätta fart så jag slipper stressa sen.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar