söndag 5 september 2010

Solen lyser på en klarblå himmel....blir nog en kanondag. Det var skönt ute på morgonen, trots att det är småkyligt. Igår blev det inte många knop efter att ha kommit hem från trimmet, var så fruktansvärt trött att valparna och jag gick o la oss på soffan. H var och fiskade och kom inte hem förrän runt sex och då var det dags att göra lite middag...hade ju lovat Jennie o Andreas mat också eftersom dom står mitt uppe i en flytt. Lite senare idag så bär deras flyttlass iväg ner till Blekinge. Usch, jag har ännu inte fattat att dom ska ge sig iväg.

Jag kan inte låta bli och bete mig egoistiskt i den saken, försöker vara mogen och hantera det men det är förbaskat svårt, kan jag tala om. Det är hel-sjukt!!!  Jag måste skärpa till mig.
Ska snart ta itu med diskmaskin o tvätt så här på söndagsmorgonen, vilket jag inte alls har lust till men som jag måste göra om det ska bli någon rätsida på det hela.

Just nu är det många förvirrande tankar som snurrar runt i huvudet... tycker det börjar bli lite rörigt eller rent av kaotiskt. En sak som jag absolut skulle plocka bort p.g.a att det kan krångla till mitt liv ännu mer...men som jag av ren nyfikenhet ändå inte kan släppa. Förmodligen en kris som man går igenom, ja så måste det ju bara va. Men det grundar sig i mycket och hur man blir behandlad ibland och detta liv som man emellanåt lever...som inte ger ett dugg av positiva vibbar. Osäkerheten på framtiden...
Nä, dags att krypa ner från dom små vita molnen och vandra vidare i verkligheten.


Ibland vet man varken in eller ut.......  !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar