tisdag 12 oktober 2010

Det gör ont...

Min älsklings hjärta gråter och det gör mig så ont. Vill lindra den oro som sliter i honom. Vill att han ska ha det bra och hans underbara lilla flicka. Önskar att jag kunde trolla bort all oro och ångest...
Att stå maktlös vid sidan om känns så frustrerande, att inte kunna hjälpa på det viset som man vill. Det gör ont!!

Det sliter och drar i bröstet och man vet inte hur man ska göra för att det ska bli bra igen.... livet består ibland av att vägen blir alldeles för krokig, många stigar som man råkar komma in på.
Ångesten som sakta jobbar sig fram och greppar tag o vägrar sen släppa, den kan vara svår att besegra om man någonsin gör det....

Älskling, jag vill göra allt för dig och för att du ska må bra, jag vet inte bara hur?? Kan bara just nu finnas hos dig och göra mitt bästa för att du ska känna att du inte är ensam, utan att jag finns här.... jag vill så mycket.

Min kärlek till dig är gränslös............puss mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar