fredag 15 april 2011

Äntligen helg....

Skönt med lite ledigt nu, ser fram emot Lördagen, har planer på att åka och besöka handelsträdgården i Örsjö, för nu är jag allt lite sugen på nya blommor.


Har jobbat idag men slutade lite tidigt men har inte hunnit så mycket här hemma faktiskt men som tur är så har jag en duktig sambo som städade övervåningen idag och har bytt rent i sängen och tvättat som den lilla "piga" han nu är. =o))


Sen vet jag väl inte riktigt vad som hände här i eftermiddag men det bara rasslade till och rätt var det var så satt vi i en lånad bil ner till Blekinge för att köpa en bil till. Och det var ju bra med tanke på mitt bilköp som jag gjorde förra månaden...haha....
Turbon gick ju i den så det ryker som attan ur bilen men eftersom jag har bliit djupt förälskad i den och är som kärringen mot strömmen, så ska jag fixa en ny och tvinga någon att byta den. Alla "bilkunniga" runt omkring mig råder mig nämligen till att skrota min pärla ...men det kan jag ju inte....
Dom ska få se sen när den blivit i ordning, vad avundsjuka dom kommer att bli......  =o)


Ja, så halv-tio vart vi hemma ikväll....men men nu hoppas vi på att Magnus är bättre än jag på att köpa bilar.


Önskar mig själv o alla andra en riktigt go helg!!!! 


1 kommentar: