fredag 17 juli 2009

Till Jenna..........

Med all kärlek till Jenna som är den mest fantastiska dotter en mor kan önska sej...
Hon har ett hjärta så stort och det måste vara gjort av guld..med tanke på all den kärlek o värme hon sprider omkring sej...
Tänk, jag tycker inte det var längesen som hon var liten och struttade omkring i blöja o bestämde vad vi skulle göra .... :)
allas lilla jennie...
Huvet på skaft har hon alltid haft och alltid försvarat sej verbalt, vilket hon plockat ner många på kan jag tala om, den lilla skitungen..:D
När hon var två år var hon med sin pappa hos ngr bekanta och som man gör när man träffas så satt dom o pratade o umgicks, det bjöds på fika m.m
Morgonen efter kröp hon upp i knäet på mej och berättade hela händelsen kvällen innan, vad dom fikat o vem som sagt vad..detaljerat!!!
Så ngr hemligheter kunde vi aldrig ha.... hehe Rädd för tomten var hon oxå, honom gillade hon inte alls de första åren, usch vilken otäcking..men när hon hunnit bli tre år så gick det bra...och den Julen så hade hon lovat att Tomten skulle få ALLA hennes nappar...hon var såå duktig och lämnade allihop, men när Tomten gått o kvällen kom och det var dax att nattas så satt det en liten dam framför mamma med darrande underläpp o tårar i ögonen och ångrade sitt beslut om att Tomten skulle få alla napparna...hon var såå söt så hjärtat höll på att brista..så det slutade med att vi stal tbx alla napparna ifrån honom..
Ja och nu är det inte så länge kvar tills hon själv ska bli mamma, det ska bli så underbart att få bli mormor och jag är SÅ stolt över mina ungdomar och att hon valt en sån RÄTT kille som pappa till hennes barn, Andreas är en underbar människa med hjärtat på rätta stället o med glimten i ögat...=))
Jag önskar dom all Lycka och jag är glad att få ha dom så nära ...
Jag kan verkligen skatta mej lycklig, Va bra jag har det egentligen...!!!!!!
Puss på er mina skatter....älskar er så...


2 kommentarer:

  1. Åh , mamma! Jag älskar verkligen dej
    allt blir så fel , så lätt .

    SvaraRadera
  2. Jag vet, älskar dej oxå....sååååååå mycket!!!

    SvaraRadera