onsdag 22 juli 2009

Härligt!!!!!!!! Solen lyser från en klarblå himmel och snart styr vi kosan uppåt landet, ska bli så gott med lite miljöombyte.
Och det bästa av allt på fredag hämtar vi upp lilla Aramis, ska bli sååå gott att få krama o snusa honom och känna bäbislukten!!
Längtar så att få kela o ge kärlek. Sen är det bara att följa hans uppväxt här på bloggen...
Ska bli kul att få se Loppans beteende oxå, han ska ju naturligtvis oxå med, han är så duktig min store luns, många gnäller över att han är så livlig men det ser jag bara som ett friskhetstecken, dessutom kan han faktiskt skärpa till sej när det behövs, jag ÄR stolt över honom. Min underbare gosse!!!!
Det blir inte så mycket skrivet idag märker jag eftersom tiden inte vill räcka till...men det blir förmodligen desto mer nästa vecka när vi hunnit landa här hemma igen.

Sköt om er folk o ha en go fortsättning på veckan, med mycket sol såklart!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar