fredag 14 augusti 2009

Jahaja......

Nu sitter hon här igen!!!! Nöjd med min nya design, tycker själv att det blev bra....
Vi har suttit o pusslat o bestämt i e.m Jenna o jag...vi har kul ibland men sen blev hon lite trötter tror jag..lilla gumman.
Snart är det dax för att få nåt i magarna, inte så dumt kanske...men vi väntar väl på Henke oxå...Jenna äter här idag nu när Andreas är iväg..kan va gott för henne ...
Sen fick jag en kommentar ifrån uppfödaren av Aramis att hon oxå fixat sej en blogg , ska bli kanonkul att följa den...det är roligt det här..Heja Ann-Louise!!!!
Hon har kvar en bror till lilleman och det är ju alltid kul att kolla o jämföra lite så... =)
Om jag inte kommer ut mer idag/kväll (ja eller hur!!) så önskar jag alla en go fredagskväll.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar