måndag 17 augusti 2009

Jaha, så vart det åter Kvarnamåla igår heeela dagen...Aramis skötte sej utmärkt precis som vanligt.Gjorde en hel del fynd oxå, ropade in både serviser o cyklar...hehe...och en massa annat som jag definitivt inte vet vad jag ska ha det till. Det blir tufft om man flyttar härifrån nån gång, jag menar om vi nu ska hålla på att inhandla dessa fyndlådor...b.la.

Laban var hemma o höll Robert sällskap och det hade gått så bra så.

Skönt när barnen börjar bli stora. Just nu räcker det med att ta hand om "lilleman" när han får för sej alla bus...då får man springa o kolla hela tiden. Det som jag är mest rädd för är att han ska få för sej att tugga på sladdar o sånt.Men än så länge har han inte visat tendens på det utan håller sej till sina leksaker,pinnar och skor..

Eftersom vi var iväg igår så får det bli mycket plockande o städande idag....så man kommer ifatt, vi får väl se vad man hinner med, brukar bara komma halvvägs vid såna här tillfällen på nåt konstigt vis. Går väl inte på alla cylindrarna heller, sov dåligt inatt.....

Nu har han somnat så man kanske skulle ta o sätta igång igång.....=))

2 kommentarer:

  1. Ni & era auktioner ! :) Måste komma upp & kika på era fynd idag sen ! :) Gick det mycket spegelbyråer ? billigt ?

    SvaraRadera
  2. Haha...jo, jag vet...man har blivit riktigt biten!!!!

    SvaraRadera