onsdag 23 september 2009

Lite nytta....

har man iaf gjort idag, städade av sovrummet grundligt, och putsade av fönstret när jag ändå var på gång.
Och nu har jag mina funderingar på att ta ett ryck i tv-rummet också, putsade inte dom sist,va jag kommer ihåg.
Men det kan hända att jag inte klarar det , för nu har värken gjort sej påmind, o inga värktabletter hemma såklart, typiskt.Jo, förresten det har jag kanske, ska rota igenom får vi se...
Japp, vilken tur jag har då. Släpper det nog snart. Har inte hört ifrån Jennie idag, får väl sms:a henne och se hur hon har det. Kanhän
da det har kommit nån förvärk eller nåt.

Nja, jag får nog ge mej en stund och vila lite känner jag.
Kikar ut lite senare.


2 kommentarer:

  1. inga värkar här inte . förvärkar har jag ju , men inte värkar .

    Ja , härlig den där anonym! ;)

    Jag glömmer aldrig bort vem jag är , och det ska inte du göra heller . Vi har varandra om vi blir lite vilse ibland , för det blir vi ju alla ibland . Vi har tur som har varandra du & jag . Älskar dej mammsi !

    SvaraRadera