onsdag 23 september 2009

Vår Värld är verkligen full.....

av sjuka människor!!! Som jag skrev imorse så finns det en som kallar sej "Anonym" och skriver på min dotters blogg, kommenterar och mer eller mindre går till personangrepp. Det är för jäkligt och sen bara inte vågar träda fram med sitt namn.
Vad ÄR detta för människor??? Jag blir riktigt förbannad på sånt, att då inte vågar bli konfronterad på rätt sätt. Och vågar ju inte visa sin blogg eftersom hon går under "anonym", är väl rädd för att vi ska få reda på vem det egentlige
n är, för det är förmodligen nån som hon känner och är uppenbart riktigt avundsjuk på Jennas fina liv. Så patetiskt och tråkigt. Och måtte jag inte få reda på vem det är, för dennes egna skull. För då ska jag vara elak. marah

Men nog om det nu, får väl hoppas det blir lugnt ikväll då.
Efter min lilla tupplur i eftermiddag, så fortsatte jag med min städning, ja det blev inga fler fönster putsade men allt annat, så nu är det fint här. Så SKÖNT!!
Har hunnit ut med hundarna också, så nu sitter jag här med en kopp kaffe och läser bloggar. Tänkte att jag skulle se Idol också, för det är väl vid åtta som vanligt antar jag.
Ja, H jobbar över ikväll också, han var hemma i tio minuter och slängde i sej lite mat som idag bestod av korv stroganoff och Ris. Smakade väldans bra!!!
lapar

Ska snart ta och tända upp lite värmeljus och mysa i mitt rena fina hem. Och så har jag anmält mej idag till en kurs i hundtrimning som ska starta här i höst. Ska bli jättekul att få ta upp tråden igen. Eftersom mitt hundintresse är så stort och jag vill lägga mycket tid på hundarna, nu när äntligen barnen börjar klara sej själva och man får tid över. En gång i tiden, tro det eller ej, så hade jag själv ett hundtrim efter att ha gått en lång kurs i det, så grunderna finns där ju men känner att jag behöver uppdateras lite.sengihnampakgigi Så jag hoppas verkligen att det blir av nu och att det finns ett stort intresse så det går att hålla en kurs.

Så nog blir det lite att göra här över vintern, kan ju vara gott att få fokusera sej på något som man verkligen vill göra. Sen vet man aldrig vad det bär av. Kan bli nånting av detta till slut. En liten dusch nu skulle inte skada. En riktigt go o varm så man mjukar upp muskler och lederna lite. Kan behövas nu...så kanske natten inte blir så tuff.

Önskar alla bloggläsare en riktigt härlig Onsdagskväll.

Kramar.


2 kommentarer:

  1. Du är så duktig , det var så rent och fint när jag var uppe innan . Det är nog något jag ska göra så fort bebisen kommit ut , storstäda mitt hem . Skura varenda golv & putsa varenda fönster !

    Ja , anonym har uppenbarliga problem . haha .
    Det är ju nästan synd om människan ! :S
    Har varit inne hos Agge också . haha !

    SvaraRadera
  2. vi kan ju hoppas vi har en liten bebis till helgen ;) vill gärna kunna röra mig om jag ska städa! :) du är snäll du som hjälper mig , vad hade jag gjort utan dej ?

    Älskar dej

    SvaraRadera