fredag 25 september 2009

Mitt i natten.......



Ja, nu sitter man här mitt i natten, kompisen somnade såklart. Och jag har nog druckit för mycket kaffe efter ett upprörande samtal ikväll.
Ibland är jag färdig att ge upp, jag blir sååå
trött!!

Egentligen borde jag vara helt utmattad efter denna dagen. Vid halv-elva satte jag mej i bile och styrde näsan mot Nybro. Var och sprang i en hel del affärer, Lindex, Dressman, ÖoB,Willy´s, så det tog en stund. Men hittade ett par snygga jeans till Jimmie på Dressman och på Lindex blev det en massa smink, eftersom allt var slut här, ja nu var det kris.

Tog en runda förbi Frukt o Grönsaks-bilen också, som står här i byn varje fredag. Är så gott med färska varor.
Så det blev bl.a blomkålsstuvning till middag idag.

Ja, sen hann jag precis hem och fick upp alla kassar, innan det var dags att hämta Robban i skolan. Pratade med Jennie innan och hon ville att vi skulle ta en titt på "Family House" också. Ja, det är inte bra för mej att gå in i den affären....ännu mer shoppande, hittade T-shirts till Robban och en kanonsnygg huvtröja som det var halva priset på. Joggingbyxor o vantar.

Blev ett besök i skoaffären också, där jag fick tag i ett par stövlar. Så nu har även jag något att sätta på fötterna.
senyum Men några gympadojor till Robert hittade jag inte, så det får väl bli en runda till i morgon om jag orkar.

En sak vet jag iaf som jag ska göra imorgonförmiddag, och det är att, lägga mej i ett varmt skumbad med lite tända ljus och så blir det nog en ansiktsmask också.
Sen ska jag bara NJUTA.
Det ser jag fram emot....

Men nu är det Natti,natti....(börjar bli lite trött känner jag)


2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!

    Tittar in och önskar dig en trevlig lördag.

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Önskar detsamma om du nu är inne här och läser,vilket jag kan hoppas på.
    Det gick inte att kommentera hos dej idag,är väl nåt tjall nånstans.

    Kramar

    SvaraRadera