fredag 25 september 2009

Vad är detta.....

Sitter och läser Aftonbladets sida och får då se att det köpts upp 27 år gammalt kött,av ett svenskt handelsbolag. Villkoret var att det fick inte säljas vidare inom EU,som livsmedel utan att det skulle gå som djurfoder. Men utanför EU,var det tydligen helt Okej, blir inte människor sjuka av dålig mat där eller?? Alltså det är helt sanslöst!!! I vilket fall som helst så har det ändå levererats till krogar o restauranger i Polen.
Trevligt!!! ( läses m ironi)
Tur att man inte varit där, fy f-n , så äckligt.
Tänk, all skit som det fuskas med, brrr...man vågar knappt tänka på det.
busuk

Någon bebis har det heller inte dykt upp. Men ,alltså nu är jag nästan säker på att det kommer hända något i helgen, vore väl konstigt annars.
Jag vågar inte vara långt borta ifrån Jennie OM det skulle hända att det kör igång.
Igårkväll när dom var i Nybro, så hade jag svårt att kop
pla av, tänk ifall vattnet går, var den enda tanke som fanns.
Och visst är det tur att det bara är jag som har bil o körkort och kan köra!!!
Ibland är jag för löjlig, hon var i tryggt förvar hos Andreas familj. Hönsmamma!!
Ja, jag skäms lite.
malu

Nu börjar man piggna till av kaffet och rastningen av hundarna. Försöker nu få upp Robert ur den varma o goa sängen o motivera honom att gå till skolan. Får väl köra honom idag, det är ju Fredag!!
När det är gjort ska jag ta itu med mitt kök och sen ta en dusch o fixa till mej.
Det blir nog en runda till Nybro idag också, måste köpa mej lite nytt
smink, börjar bli panik nu.
Så tar vi nog en stund på ÖoB också,skulle jag tro.

Såå, gott folk ha en go Fredag....




5 kommentarer:

  1. Godmorron !
    Ja , det händer inte mycket här , det börjar bli väldigt krävande för psyket nu tycker jag . Jag tror jag blir rejält knäpp snart .

    ja , vi hade trevligt igår . Smörgåstårta & hembakta kakor i alla dess former , :) Hon skulle sticka en liten kofta med mössa till också . :) Roligt & ha tycker jag !

    Ja , det otroligt många offer som råkar ut för dom dära , :( hemskt .

    Älskar dej !

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    NU har jag kollat in här,mycke kul o läsa o mycke fina bilder du har här.
    Va nice o se..
    Ha en go dag gumman,hopas vi ses o hörs..Kramizz /Helene

    SvaraRadera
  3. Kul, att du gillar den. Alltid smickrande. =))

    Sköt om dej.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. nej ingen olivolja tyvärr :( ;)

    mm , det var smaskigt ändå , annars älskar jag ju olivolja i alla former , helst bara på en matsked , typ var tredje timme !:) Det är toppen .,

    Tack för maten förresten idag ! :) loooove !

    SvaraRadera
  5. tack själv! För allt !

    Älskar dej !

    SvaraRadera