tisdag 29 september 2009

Nähä, ingen Bebbe inatt heller....hmmm... så nu på morgonen bär det av in till förlossningen igen, så får vi se vad dom säger.
Men alltså om jag har fattat allting rätt, så sätter dom igång henne antingen idag eller imorgon?? nja, jag vet inte riktigt....
Men hur eller hur...till senast imorgon måste jag väl ändå då har blivit mormor tycker man....om man ska gå efter vad det är sagt.
Längre än sjuttiotvå timmar efter vattenavgång, sätter dom igång det hela om det inte kommit igång av sej själv.
Och det är det väl snart, det känns iaf som en evighet...

Men vi kom hem igårkväll och man har fått duscha och sova lite inatt, så nu är man redo för nya tag igen, när batterierna blivit laddade.
Jag undrar om Jennie fått sova något.... vill inte ringa om hon sover.

Så även idag , kära vänner och bekanta så får ni hålla tummar och tår för oss.










2 kommentarer:

  1. Spännande! Hälsa Jennie så gott, och lycka till med allt!! Kramar från brorsdotter Alexandra :)

    SvaraRadera
  2. Japp, det ska jag göra!!!! :)

    SvaraRadera