tisdag 20 oktober 2009

Ja, nu är man mätt o go, IGEN!!! Blev ju akut sugen på Tacos ikväll. så det fick bli det...och det smakade riktigt gott också kan jag tala om, så nu har vi ökat midjemåttet ordentligt.
Så nu är det bara kaffet som ska ner också..... hehe.. men det ska väl inte bli några problem...

Tänkte slänga mej i soffan och vila ögonen på teven, men det verkar inte vara något speciellt ...ja det är väl Desperate..... men jag har inte följt det nya så jag vet inte....trodde ju att det kunde vart nån film, ser dåligt ut....drygt!!!!!

Men summerar man denna dagen så har den varit så bra, jag blir så lugn och harmonisk när jag träffar mitt lilla barnbarn....han förgyller min vardag och det känns såå bra!! *suck*
Tack, mitt hjärta för att just du finns.....sockergrynet.

Älskar dej!!!!!

1 kommentar:

  1. Hahahahahaha, bra att du räknade ut de du hihihi..Har inget fått!!

    Kram

    SvaraRadera