torsdag 22 oktober 2009

Skrivtorka...???

Morning på er....
var inte ute på bloggen alls igår, det var en konstig dag...jag var såå trött att det enda jag ville göra var att sova och det gjorde jag också.
Iallafall på eftermiddagen!!! På förmiddagen möblerade jag om lite och jag antar att det var det som tog på krafterna, men sen kände jag mej lite små-hängig.

Så igårkväll blev det familjepizza, vilket ingen protesterade emot precis.
gatai
Så några samtal blev det inte heller då, fast jag verkligen hade behövt att klara ut dom.

Var nere hos Jennies igår och lånade filmer, som jag redan vid nio gick o la mej och såg. Usch, ibland är jag bara för lat!!! Men nån gång kan man ju få vara det ....eller??!!

Idag ska jag tvinga mej själv att fortsätta här så det blir klart till helgen, det blir ju så rörigt när man väl börjar möblera om ju.
Nästa vecka är det höst-lov, ska bli skönt för Robban att få ta en paus, det kan han behöva. Och så är det väl Halloween också eller??
Nu är vi snart inne i November, det går så fort allting, då ska man rota omkring och ta fram julsaker och börja med det....ljus-stakar och allt vad det innebär...
Det är likadant vart enda år, så sitter jag där vid Jul och undrar vad tiden tog vägen och börjar längta efter vår och sommar.

Tittade i Jotex-katalogen och bestämt mej för att jag behöver nog nya julgardiner.... ska försöka hinna med att beställa det idag också, tänkte jag.

Nu är det dags att sätta lite fart innan jag blir fast här i bloggvärlden.

Önskar alla en go Torsdag....

3 kommentarer:

  1. Om du vill kan vi beställa det på internet ! Puss!

    SvaraRadera
  2. det kan vi göra . men du , en liten fråga . Kan du komma ner vid typ halv två , så hinner jag gå ut med Gere om du är hos Vidar under tiden , så slipper Robert ta honom . & Gere kanske hinner utanför dörren innan han ska in igen ! Haha .

    Puss puss

    SvaraRadera