tisdag 13 oktober 2009

"Ledig".....................

*gäsp*......gott att få låta bilen stå idag....att få en paus ....eller paus och paus, ska ringa en massa samtal iofs men det hoppas jag ska gå bra, iaf förväntar jag mej det.
Morgonen börjar ju bra med att Aramis och katten busar och river ner och slår sönder. *suck* ibland är dom två hopplösa!!!
Men nu äntligen har dom lugnat ner sej. *pust*

H lagade ju bilen hela kvällen igår eftersom den ska in på ombesiktning. Det gjorde han bra!!! Den startar inte alls idag!!! Haha... Undrar hur han lyckades med det?? Så han får väl fortsätta idag , så får vi se hur det går imorgon om det blir nån ombesiktning eller inte....
Jag tycker lite synd om honom, faktiskt.

Fast mest synd tycker jag om mej själv om jag inte har nån bil resten av veckan.

Idag, lite senare vill säga , så ska jag nog möblera om lite i sovrummet, har gått och spånat på det i nån vecka nu....jag vet inte vart jag ska ställa alla möbler och grejor, har nog egentligen alldeles för mycket...men jag vill ändå inte göra mej av med nånting heller.
Det är ju alltid "bra-att-ha", Visst???!!

Nu måste jag se till att R kommer upp och iväg till skolan, extra segt idag eftersom han ska få cykla. Ja, det är inte lätt.....


Sköt om er, där ute............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar