torsdag 15 oktober 2009

Så börjar vi närma oss slutet på denna veckan också, ganska så gott. Undrar vad vi ska hitta på då?? Kanske vi får det där förrådet färdigstädat?? Vem vet??? På Lördag är vi iaf bortbjudna under eftermiddagen, så då händer det inte mycket så.
Kan ju vara lite mys att få umgås en stund.

Alltså jag vill ha det fixat så jag kan åka på auktion snart igen, men jag måste ju kunna ställa alla grejor jag ropar in nånstans också. Börjar få lite abstinens av att inte kunna åka dit.
Det är så mysigt att ta med sej en fika korg och gå och titta på alla roliga saker och träffar folk, det blir någon slags träffpunkt med vänner. Emellanåt så gör man sina fynd också, det är mycket billigt som jag ropat in där... och ibland för bara en struntsumma av tjugo kronor.
Lådorna är roligast för man vet aldrig vad som är i dom.
Ja, det är något visst med auktioner. Man förflyttas lite bakåt i tiden på något sätt.

Igåreftermiddag var jag ju på sån här skönhets-analys eller dom mer pratade om detta , så vi gjorde ju inga större analyser på varje enskild person, lite råd och så för den som ville och sen fick man typ boka tid och så. Det var väl kul så, men gud, allt är ju så dyrt och ska man sen göra som dom sa, ja då blir man ju urfattig och det lär ju inte bli över något till den övriga familjen...om man skulle gjort som dom rådde en till. En färganalys kostade ju 1.100:- och då fick man efter tre veckor en färgskala som man ska ha med sej ut när man handlade kläder... Så det får nog vara för mej ett tag ,det där....jag väntar till jag blir miljonär.
Jaja, jag får vara askunge ett tag till.

Bilen gick igenom besiktningen, måste varit min charm...hehe... kan också varit att jag var totalt förvirrad också, som jag alltid blir när jag är lite stressad, för dom tyckte jag skulle sätta mej ner och ta det lugnt...haha... eller hur eller hur så var det en nöjd ägare när jag kom hem iallafall som tycker att jag ska sköta om det i fortsättningen. Lykterna var ju inte riktigt rätt inställda men han var så gullig där och gjorde det åt mej. Ibland är det skönt att vara kvinna.

Köpte med mej grillade revben och potatissallad och painritch till kvällen och det uppskattades av både människor och hundar. Det var nästan så doggarna satt i knäet på mej. Nosarna växte sej långa....hihi....

Så sammantaget var det en bra dag igår ändå...även om den började lite rörigt.
Tidigt i säng och det var skönt, för idag känner jag mej mer utvilad. Gött!!!!!



Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen.



1 kommentar:

  1. *Hahahaha* Lite stämmer det då. Haha..
    Allt är bara bra.

    Tack desamma

    Kram

    SvaraRadera