tisdag 3 november 2009

Jaha, så sitter man här igen, denna Tisdagsmorgon. Har hunnit få hälften av styrkan till jobb o skola, känns ganska skönt.
Igår var det verkligen Måndag, f*n så grinig var jag, stressad och irriterad. Tycker att hela mitt projekt står still nu och känner paniken stiga, vill ju att det ska hända nånting!!!
Men idag har jag bestämt mej för att sätta fart på folket!!! Nu ska dom få jobba.... hehe
Imorgon ska jag på möte och "stämma av" lite, får vi se vad som har hänt hos min mentor.
Har bestämt mej att jag ska gå på en kurs med stresshantering, behöver verkligen det. Ibland jagar jag upp mej själv , så jag är toppad resten av dagen, det är hopplöst!
Men jag märker att jag är sliten efter gårdagen....men jag får väl ta lite chisang så kanske jag piggnar till.

Har funderingar på att leta upp julsakerna och gå igenom dom så alla stakar är hela till första advent, kanske låter lite tidigt men snart har dom här veckorna också gått och sen står man där med halvt fungerande saker...och då blir man irriterad över det och ska ut och jaga lampor. Har ju köpt in en hel del på auktionerna som måste kollas med bl.a.
Igår såg jag att dom lagt ut en video på AnnaNicole, har ni sett den?? Vid ett av tillfällena så sa dom att dom kunde inte avgöra om hon var påverkad eller inte... ja eller hur?? Tja, nånting hade hon tagit iaf.... hon hade det nog inte så lätt ibland.
Ny skandalvideo på Anna-Nicole
Ny skandalvideo på Anna-Nicole



Nähä, dags för nästa Taxi-vända.

Ha en bra dag.........

1 kommentar:

  1. åh herregud , hon var ju sjuk .

    ja , stresshanteringskurs vore ngt , även för mig . du får lära mig sen det du lär dig på kursen . ;) vi får hoppas vi inte blir som Anna-Nicole S . haha

    SvaraRadera