torsdag 5 november 2009

Så mycket man borde göra, men som aldrig blir gjort....varje dag är den andra lik...man plockar och plockar här hemma men det hjälper inte nämnvärt tycker jag.
Tänkte jag skulle hinna ta en runda med dammsugaren innan det är dags för Nybro och bokföring, får väl se hur långt jag kommer , hundarna ska ju ut på en runda till innan dess. Var ute på morgonpromenaden som vanligt men idag var det ju snö som låg på marken när vi kom ut och Aramis tittade lite tveksamt först och visste inte om han skulle sätta ner tassarna i det där "vita", men upptäckte ganska snart att det var ju skitkul!!! Sen blev han som tokig och rusade runt och plöjde ner nosen i snön.
Han är ju så full av energi det lilla knippet men så underbar, det är så roligt att gå ut med dom i skogen och han kan springa lös och riktigt få sträcka ut sej, då är han som lyckligast.
Idag glömde jag att ta med en leksak och godis, så det där med inkallning gick inget vidare på morgonen. Han retades hela tiden och bara sprang runt mej hela tiden.... kan vara lite frustrerande, men han kom till sist, när han fick bestämma....

Nu har man hunnit få iväg alla till sina respektive "arbetsplatser", så nu kan man iaf ta det lugnt en liten stund, har satt på lite mer kaffe, känner att jag behöver en koffein-kick till.
Häromkvällen satt vi och gick igenom alla jul-saker, herregud vad mycket jag har, vet inte vad jag ska ställa allt iår. Men jag ska nog lösa det problemet..hehe... nästan alla stakar lös , sån tur man kan ha, brukar ju vara att man alltid får springa och köpa lampor, men inte iår ser det ut som.
gatai

Igår släppte dom de sista två Johan Falk-filmerna , så naturligtvis blev det en igårkväll. Dom är skit-bra , jag gillar verkligen dom. Så jag skulle tro att vi ser den sista ikväll, jag kan väl inte låta bli, är för nyfiken.
Nästa vecka är jag bokad på ett "Mary K"-party, hudprodukter, här hemma, får vi se hur det är, kanske det kan bli till någon julklapp om det inte är för dyrt vill säga.

Nähä, dags för lite dammsugning nu....ha det gott alla i bloggvärlden....

1 kommentar:

  1. jo , tandläkar-förträngning på hög nivå , jag vill inte :(

    hur dags är mary-k -partyt ?


    loooove

    SvaraRadera