torsdag 12 november 2009

Så var det då här om Svin-influensan....

är jag trött eller är jag trött på att hela tiden få dubbla budskap i vad det gäller det, ta sprutan eller inte??? Alltså, media är väl bra MEN hur mycket förstoras allt upp och inte, jag bara undrar.
Har nu gått i flera veckor och övervägt om man ska ta denna spruta eller inte, vad göra?? det är frågan??
Har detta vaccin kommit fram för fort och att ingen vet vad det har f
ör biverkningar , låt oss säga om ngr år??? Ja, jag vet inte??!! Gör jag rätt om jag låter Robban ta sprutan i skolan, som jag för den delen redan godkänt, ja , hur f*n sak man veta??? Jag hoppas bara att jag fattat rätt beslut i vad det gäller honom... och att jag och resten av familjen , kanske inte ska chansa utan också ta den...
Ja, det får nog bli så nästa vecka att man ställer in sej på en spruta....
men tala om beslutsångest!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar