lördag 14 november 2009

Så vart det Lördag också.....

Vad gör man en vanlig regnig lördag??? Tja, man kan ju ta sovmorgon, det gjorde jag idag ,vaknade vid sju men kröp ner igen och sov tydligen i två timmar till!! Kors i taket!!! Brukar ju inte jag kunna annars...
Vårt internet har krånglat sen i Torsdags ,vilket gör mej ganska så irriterad, nu var det ju inte så längesen vi fick ett nytt modem!! Satt ute och surfade då på kvällen och pojkarna satt o spelade på sina datorer, helt plötsligt försvinner internet från två datorer och den tredje funkar...konstigt. Sen efter det så har det bara krånglat varje gång man ska gå ut, och då även nu på förmiddagen , så jag sa till Robban som försökte hjälpa mej(hans funkar såklart) att nu skiter jag i det och satte mej här och spelade lite kort istället för att fördriva tiden en stund, h
elt plötsligt så kommer det igång utan att jag rört nånting!! Hmm, undrar jag om jag har några andar här i lgh, skulle ju inte förvåna mej, men då kan vi ju hoppas på att dom är bra på datorer...=))
Vi får väl se hur länge det håller den här gången då.
Jenna och Andreas åkte hem till Vidars morfar denna helgen i Blekinge och ska träffa lite kusiner också, jag hoppas dom har det riktigt mysigt. Blir lite tomt när dom är iväg så. Men jag får väl klara mej utan dom några dagar till.


Just nu sitter jag och sneglar bort mot diskbänken som är full av disk....så tråkigt!! Men jag får väl ta mej i kragen och ta itu med den och badrummet , för det ser för hemskt ut. Jag fattar inte varför jag drar ut på saker och ting hela tiden....men ibland orkar jag helt enkelt inte att ta tag i saken, dessutom är jag så trött på att hålla på att plocka i det här hemmet för det håller bara en liten stund , sen ser det likadant ut igen, är det inte djuren så är det nån annan. Man tror ju inte att en liten katt sk
a kunna ställa till med så mycket men ajajaj vad fel man kan ha, när den får sina lekryck med hundarna här ...så ryker allt i golvet. *suck*
Nähä, nu ska jag avsluta den sista koppen kaffe och slänga mej i diskbaljan!!!

Ha det gott här ute i bloggvärlden!!!


1 kommentar:

  1. vi saknar dej också :( & jag älskar dej sååååå mycket , mådte bara tala om det för dej , jag vet att du vet det , men jag vill säga det igen . Du är den bästa mamman man kan ha & du är helt underbar .

    SvaraRadera