söndag 15 november 2009

Lördagen avlöpte lugn och stilla, åt gott och bara var.... nja lite städning blev det ju också eftersom lilla Aramis inte mådde så där jättebra igår. Det var något som inte stämde riktigt, han gjorde både "ett" o "två" inne, och sen hade han väl fått i sej något och kröp under soffbordet och kräktes, vilket inte alls var så smart för när han skulle backa ut så la han sej i det också, var ju mindre trevligt!
Så det blev ett bad också för honom, uppe på allt. Först så var han lite tveksam när jag ställde honom i badkaret men duktig som han är och litar på mej så lyssnade han när jag sa att han skulle stå kvar, han var så duktig så och jag tror faktiskt att han gillade det när han blev
masserad under tvättningen... när han sen fick komma upp torka sej så var han så nöjd och fick massor av beröm och godis och det tackar han ju aldrig nej till. Sen sprang han in i badrummet och skulle i badkaret igen. Haha, han är rolig den mannen. Så nu går han omkring med världens rufs, så stilig så.

Jo så sen var det bara att ta fram skurspannen och sätta fart här...men det skulle ändå göras.
Ja sen satt vi och tittade på dansbandskampen, Robert och jag... och Date fick sin andra guldstjärna och gick till finalen, så det var riktigt roligt, dom är verkligen värda det...dom kämpar så tappert. Sen vart det en kvällspromenad med hundarna, sen gick vi o la oss, hundarna och jag
o såg på Die hard 4.0
med herr Willis. Det var gott att få krypa ner i sängen, det känner man idag, är lite piggare. Härligt.

Så nu ser vi fram emot en go Söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar