torsdag 3 december 2009

07.15

på morgonen sitter man här och gäspar och försöker få i sej lite kaffeminum
lite segt än till att börja med ....trots att man varit ute i kylan med hundarna. Usch idag var det -2.5 grader ute man är ju inte så van vid kylan så för oss är det kallt, tur att man inte bor längst upp i norr.
Robert är ledig ifrån skolan nu i två dagar, så skönt att slippa tjata på honom att han ska upp, nu kan han få ligga kvar och gotta sej den lille skrutten.
I eftermiddag var det bestämt att jag skulle och ner till Karlskrona, till trimmet men det blev uppskjutet tills imorgon..så då ska Robert få passa hundarna. Undrar om inte Jennie o Andreas skulle åka med då också, så vi ska runt Eringsboda på förmiddagen. Jag tror att hon sa det....nja jag får ta och prata med dom idag.
Planerna igår eftermiddag var att vi skulle åkt ner och tagit sprutan för influensan men när vi väl stod där utanför så bangade vi....alltså fortfarande är jag splittrad hur jag ska göra. Men det kommer ju fler dagar.
Tror att jag bara ska ta det lugnt idag om möjligheten finns, städade av grundligt här igår så det är klart för denna veckan, bara tvätten kvar...den är ju inte så jobbig precis.

Nähä, dags för en kopp java till och lite fb.

Ciao

5 kommentarer:

  1. Jo vi ska åka med dej ner . :) Om vi får!
    Jag ska nog också koka en god kopp kaffe , har precis tagit itu med köket . Gosch vad det fylls på snabbt . Rensade alla filter & äckel i diskmaskinen också . tror ju att det är det som gör att disken inte diskas riktigt , så vi får se nu! :) Hoppas hoppas .

    Jag bangade också , jag hittar bara massa ursäkter . Haha !

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Ska jag skicka lite snö? *Fniss*

    Tack desamma.

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. du är snäll du . Det räcker nog med två stakar . stjärnor vet jag inte kanske en eller två , vilka färger finns ?

    levande ljus är läskigt tycker jag .. kör på värmeljus . :) jag är en liten fegis . hihi ..

    älskar dej ..

    jepp vi kör halv elv , kör in bilen på gården när du lämnat jimmie , har mkt o packa in .

    SvaraRadera
  4. Hahahahahaha, finns de nån intellingent karl? hihihihihi...Jag kan försöka, nångång kommer säkert snön till er med!

    Tack. Sköt om dig oxå!

    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Javisst är han fin vår lilla gosse ! ;) Man blir ju superglad av bilden ! :)

    Ja nej , jag vet inte . Tror jag skippar stjärnor . Kanske en vit om du springer på någon eller så , men det är inte livsviktigt .

    men däremot OM du hinner & orkar vore det gutt & få upp en gardin i sovrummet ! ;) hihi . Syns vi på auktionen på söndag?

    SvaraRadera