lördag 19 december 2009

Lördagmorgon och klockan är halv-tio och nu sitter man här med sitt kaffe....igen!!! Har varit ute med hundarna efter en liten sovmorgon och det fortsätter att snöa här.... mysigt, är inte så kallt utan ganska behagligt faktiskt.
När vi kom ut så var grannen i full färd med att sätta på vinterdäcken, tja det kan ju vara dags för det va?? För halt är det på vissa ställen, synnerhet här inne i lilla byn.
Stora vägen är ju lugn, är ju allt nästan borta.
Så nu sitter jag här och ska försöka planera dagen.... kroppkakor ska göras och lussekatter. Knäck skulle jag ju egentligen oxå gjort men det ser illa ut med tanke på att det är en stor fördel att ha alla ingredienser hemma, vilket jag trodde.....det fattas både sirap och knäckformar....ååhhh....

Ibland blir jag bara för mycket.....jaja, så illa ställt är det med den gamla tanten.

Nähä, nu ska jag sätta fart här annars så blir man bara sittandes här på bloggen.

Tjing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar