fredag 11 december 2009

Nu spred det sej ett stort leende i ansiktet.... vad duktig du är Jennie, ja jag vet att sidan inte är klar ännu men den blir så som jag föreställt mej, Tack älskling!!
Och du om du kan och det går så sätt gärna en tomteluva på hundarna.
cium
Är så kul att förnya sej....
Sen alla bloggläsare så får ni gärna lämna en kommentar om min julblogg.... visst är hon duktig min dotter!!!!

Från det ena till det andra....så bär det av till Ullared tidigt imorgon, ska faktiskt bli kul med en heldag med Henrik. Min största fasa är dock hur mycket folk det kommer att vara där, tänkte ju att kanske det är lugnare denna helgen än nästa....om vi har tur.
För några år sen var vi där strax före jul,typ den 20,21 eller så, och det var ju knökfullt med galna tanter som plöjde sej fram med sina vagnar och jag är ju lite försynt o hänsynsfull och vill inte köra på nån och tränga mej så.... så det hände ju att jag blev stående hur länge som helst emellanåt.
Kanske jag har tuffat till mej...
encem Bäst att ni ser upp detta året....

Nu sitter man här i mörkret med några tända ljus och en kopp kaffe och njuter på morgonen. Egentligen är det bara snön som fattas, tänk vad mysigt det hade varit med lite snö, hade räckt med en halvmeter, så hundarna och jag hade kunnat ut och luffsat och lekt. Vilken julstämmning det hade blivit.
Men kanske den kommer på måndag var det någon som sa, ja vi får vänta och se.

Nähä, nu blir det lite fb och sen måste jag beundra min blogg igen.










2 kommentarer:

  1. Kul att du gillar den . Vill du hålla utkik efter två saker åt mig däruppe ? Overknee-strumpor , antingen i svart eller vitt . Eller röda benvärmare . Saknas bara det i min julafton-outfit ! ;)

    pussetikrameti .

    Ska se vad jag kan göra med tomteluvorna ! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vara något jävla tecken på att jag ska ge fanken i köket & matlagning . :)

    ja , skriv upp det , annars glömmer du ! :)

    Håller på med din header nu ! :) Ska bli intressant & se vad du tycker om den ! :)

    Älskar dej !

    SvaraRadera