fredag 11 december 2009

Ja, hela förmiddagen gick åt med att köra och väcka barn, efter det hade jag lite mental träning på mej själv.
Och sen var det dags för hundarna, så nu har vi varit ute i skog o mark i 1½ timme och det var riktigt skönt!! Trodde först att det skulle börja spöregna men det kom bara några droppar som tur var.
Hundarna är blöta och skitiga och totalt slut nu så dom somnar nog gott nu medans jag ska hämta Robert vid två.

När jag hämtat honom är det dags för lite dammsugning och försöka tvätta lite till. Middag och sen hämta resten av gänget.
Så nog är det full rulle alltid.
Men det blir till att lägga sej tidigt ikväll om vi ska upp och köra vid fem, som tanken är... måste ju också sätta mej och skriva ner vad vi ska ha, några ideér har poppat upp. F*n , jag får gå upp vid fyra om jag ska hinna ta hundarna innan vi åker också ju. Hoppas vi på att man orkar det .
För pojkarna lär väl inte vakna för tidigt precis och dom stackarna kan ju inte hålla sej hur länge som helst. Hade jag kunnat ta med dom till Ullared så hade jag gjort det men dom kan ju inte sitta i bilen heller hela tiden, det blir för mycket att begära av dom.
Jag lär väl få ringa hem och väcka dom. Ungarna alltså.

Klockan tickar gladeligen på, dags att ge sej ut på vägarna igen.

Tjo!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar