torsdag 28 januari 2010

Till min mamma !

Detta är ett inlägg från dottern Jennie . Jag är här inne och trixar lite med bloggdesignen och tänkte lägga in ett smyg-inlägg . Det jag vill säga är att jag älskar min mamma över allt annat och det finns ingen som ska vara så tacksam som jag ska vara som har den underbara mamman jag har . Vi har gått igenom det mesta TILLSAMMANS . Utan henne hade jag inte klarat allt som jag så nöjt har liggandes bakom mig och inte framför mig . Mamma har hjälpt mig vid de svåraste stunderna jag har haft , hon är en stark människa med hjärtat på precis rätta stället .

Hon har fortfarande älskat mig hur dum jag än varit , jag har alltid känt mig älskad av min mamma. Hur jag än ser ut , hur jag än beter mig , vad jag än säger och vad jag än gör så älskar hon mig . Hon är inte bara min mamma utan hon är helt klart den bästa vän jag har . Det viktigaste i hennes liv är att se till så vi har det bra . Jag beundrar denna kvinna så oehört mycket och vet faktiskt inte hur hon orkar ibland , men hon hänger kvar och har hoppet uppe .

När jag hade fått vår son och låg kvar på BB ett par dagar , vem var här hemma hos mig då och storstädade hela vår lägenhet på 3 rum ? Jo det gjorde min mamma . Min mamma rengjorde lägenheten så grundligt att den aldrig varit så fin varken innan eller efter (jag vet , lite otacksamt kanske , men jag kan inte det där så bra , haha)
Så egentligen vill jag bara säga att jag älskar dig mamma , 1000 varv runt jorden och tillbaka . Vi klarar allt tillsammans , och glöm aldrig aldrig aldrig bort att sikta högt ! Du är en fantastisk människa , glöm aldrig det .




3 kommentarer:

  1. jag menade er allihop, såklart! men du, din dotter gjorde min design en vecka innan jul.. hur ofta är du inne på min blogg egentligen?? ;) puss

    SvaraRadera