torsdag 28 januari 2010

SNÖ,SNÖ,SNÖ.......vad man än ser så är det bara en massa snö!!!! Nu börjar man bli ganska trött på det.
Det körde igång riktigt igår redan vid lunchtid, på knappt ett par timmar så märkte man genast åt vilket håll det skulle gå.
Jennie o Vidar och jag var hos kompis Eva o hennes familj och hälsade på.
Vi hade ett par trevliga timmar tillsammans även om jag inte mådde sådär speciellt bra, magen var gungig och mådde illa emellanåt. När vi väl kom hem så fick jag lägga mej en stund på soffan o ta två alvedon för då hade feber o värk satt in oxå.



Var ju tvungen att piggna till lite eftersom jag skulle iväg och titta på en lokal. Men det gick bra.
Det är en fin lokal med bra läge o hyra, så jag hoppas att jag kan genomföra detta projekt nu när jag kommit så här långt.
Men när jag sen väl var hemma igen så blev det ryggläge i soffan igen och somnade o låg där hela kvällen. Nu har man ju en duktig tonåring som lagade maten åt sin stackars sjuka mamma.
Stuvade macaroner o köttbullar. Och det smakade gott oxå,kan jag tala om.


Ja, så idag har det blivit att jag städat av lite och kommit ifatt med tvätten, det var hemskt vad tvätt det blir, jag fattar inte hur vi lyckas.
Och vid halv-ett hade vi möte ,min handläggare och jag. Det var ju positivt så, och det var väl inte så mycket att snacka om utan nu betar vi av en bit i taget och försöker ha så mycket färdigt material att presentera och lägga fram för af, när det nu blir aktuellt, men vi sa det att vi måste se till att fixa det innan kursen. Så det ska bli spännande och se vad vi kan komma fram till.

Vid två var det dags för lilla Vidar att mätas o vägas på Bvc och han växer som han ska det lilla trollet. =)) Fast idag vart han så trött eftersom han inte sovit på förmiddagen, den lille.


Och nu ska man komma på vad vi ska ha till middag, alltid samma problem varenda dag.


1 kommentar: