fredag 12 februari 2010

ÄNTLIGEN.......

fredag!!! Och helgen att se fram emot...som kommer bestå av att fixa det sista inför nästkommande vecka.
Gott att få en stund för sej själv på morgonkvisten, med lite kaffe o sina små funderingar. Det är så tyst och stilla innan allt folk börjar vakna och ta sej upp. Det är det bästa med morgnarna.

Ska snart ta och knata in i duschen....har satt på både tumlare och tvättmaskin, tänkte jag skulle få det upptvättat , nån gång.
Igår var jag så trött så det blev ingenting gjort här hemma...bara sov mej igenom dagen. Ibland blir det så för mej när det har varit mycket att stå i. Och sen är det förmodligen lite spänningar inför mötet v.8. Tror att det suger ut ganska så mycket energi. Jag är ju inte riktigt "hel" ännu, men på god väg...kan jag skryta med.

Imorgon fyller Andreas år så då ska han firas av lite och jag har inte hunnit köpa present ännu, men det hinner jag förhoppningsvis.
Jennie har bakat bullar och kakor tills dess som vi fick lov att smaka på till kaffet igåreftermiddag.
Lilla Jenna , hon är så huslig och duktig. Det är inte så lätt att hinna allt med en liten i huset. Man kanske inte kan tro det men även om dom är små så tar dom väldigt mycket tid.
Samtidigt som det är så underbart med den lille. Han är ju så charmig....det behövs inte mycket som får honom att skratta högt.
love

En kopp kaffe till bara sen MÅSTE jag in i duschen....

Nu är Jimmies praktikplats snart slut, han har en vecka kvar sen får vi se vad dom ska hitta på till honom. Dom var så gulliga emot honom nu när han ska sluta... i avskedspresent fick han en bärbar data... så han vart så glad häromdagen. Jag tycker det står datorer överallt nu och skärmar, för att inte tala om alla sladdar....och då var vi ändå på miljöstationen och gjorde oss av med en del vid flytten hit.


Nähä, dags att göra lite nytta...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar