torsdag 11 februari 2010

TRÖTT..............*GÄSP*

Idag går det trögt att vakna....har nog sovit för lite inatt.
Lite sent blev det och en stund på spikmattan blev det igår, så jag känner mej helt urlakad nu.

Har försökt att hinka i mej massvis av kaffe på morgonen men det har ingen effekt.
När jag var ute på Fb ,som vanligt o tittade till vad som hänt under dagen så h
ittade jag en väldigt gammal kompis från en tidig ungdom. Det var riktigt kul, så det blev många nyfikna frågor....
Alltid kul att se vad som hänt genom åren, så fb är inte så dumt iaf, har träffat och fått kontakt med många "gamla" vänner, som man ibland skänkt en tanke och undrat hur det gått för dom i livet.

Åren går ju så fruktansvärt fort, så rätt var det är sitter man där och undrar vad som hände..man är så upptagen av sitt att man glömmer emellanåt.

Efter morgonpromenaden så råkade jag falla tillbaka och klura lite på det blivande företaget, jag har bara det i huvudet nu och det gnistrar fram nya ideér hela tiden, då måste jag sätta mej ner och skriva ner allt, så jag inte glömmer bort det. Är ju sånt jag kan ha nytta av i framtide
n.
Det är så roligt att planera och komma fram till goa resultat.

För mej blir det rena semestern nästa vecka när man slipper alla körningar och tiderna som ska passas, härligt att få lämna över och lägga det på andra...hehe....


Dags för taxi-körning igen....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar