onsdag 24 februari 2010

Inte många minus idag.....

Så skönt på morgonen.....och här har vi blivit lovade lite sol idag oxå, så vi får ju hoppas på att det blir så.

Satt igårkväll och nu på morgonen (man är ju uppe innan tuppen)och räknade och skrev inköpslistan till företaget, och gud, vad mycket det ÄR!! Och nu blev det ju en ny lag i Januari om certifikerat kassaregister oxå. Den billigaste jag kunde hitta låg på nästan 9.000. Ska jag behöva köpa in det oxå nu i början??
Gick ut på skatteverkets hemsida, men jag tycker att jag blev inte mycket mer klokare, så det är väl lika bra att plinga dom istället, om man nu får tag i dom!!!


Nu på morgonen måste jag ialf ta och städa av lite, hundarna fäller ju som fanken, eller det är faktiskt mest Laban med all sin underull. Det blir ju ganska snabbt tussar överallt i denna lilla lgh.
Ser ju värre ut en vad det är...egentligen.

Lite tvätt blir det oxå att ta hand om....är ju så drygt.
Sen i eftermiddag bär det av in till Nybro o C, ska gå igenom affärsplanen och budgeten igen. Måste ringa en del samtal med...bl.a till Hanna och be om lite råd.

Men först lite mer









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar