tisdag 23 februari 2010



Mötet gick kanonbra, snart kan man förhoppningsvis börja jubla!! Nu är det SÅ nära att jag kan öppna mitt lilla egna. En del detaljer återstår dock, byråkrati såklart men vad vore Sverige utan det???

Jag tror att jag drömmer, ska detta kunna bli verklighet och just inom en snar framtid, ja det hade ju varit helt underbart!!!
Har fått besked om idag att bara fixa allt, så det bara är att trycka på knappen när alla papper och möten är avklarade.
Så nu ska jag in till Nybro ett par dagar i streck och gå igenom allt en gång till, affärsplan o budget. Lite andra ide´r oxå som kom på tapeten. Ringa om lokalen och lite så.
Inköpslista.... ja det är hur mycket som helst. Men jäklar så kul att få göra något för sej själv.

Trodde inte för ett år sen att jag skulle komma så här långt ens en gång, men man vet aldrig vilka vändningar livet kan ta.
Det känns fantastiskt att ha fått göra denna resan och bättre ska den bli!!!


Håll i dej Emmaboda för snart skakar det loss......











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar