måndag 22 februari 2010

Nu vill jag ha Vår!!!!

Fy sjutton vad kallt det var idag.....-19. En riktigt bitande kyla!!!
Mest synd om hundarna som fryser om tassar o ben och börjar halta, så det var snabbt ut o in på morgonen. Usch!!!



Helgen har endast bestått av att vila ut efter veckan, det var skönt att komma hem igen. Borta bra men hemma bäst, det stämmer ganska bra det, iallafall när det gäller mej.

Men nu vill jag att våren ska komma, jag orkar inte med kylan längre!!!
LÄNGTAR efter att få känna dom första solstrålarn
a och dess värme, längtar efter att få höra fågelkvitter på morgonen och att få sitta på balkongen med mitt morgonkaffe.
Få börja att plantera och sätta ut dom första blommorna och göra fint.

Det känns så långt borta just nu.....när man tittar ut och ser all denna snö som aldrig ger med sej. VARFÖR kan det inte vara över med vintern snart??



Imorgon är det möte med AF, får vi se hur det går. Inte
utan att jag är lite nervös o orolig inför det. Usch, samtidigt som jag inte vill så måste jag ju. Men det ska bli skönt när det är över!!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på , första dagen på lovet....känns lite konstigt att inte köra ungarna på morgonen....även om det kan kännas skönt och slappt oxå. Vi får väl nyttja denna veckan och njuta av ledigheten.



Aramis i badet, han finner sej i sitt öde.....

Sen är det bara lek som gäller....



1 kommentar: