måndag 1 mars 2010




Det blev en lugn måndagsmorgon för en gång skull.
Det visade sej att Robban har studiedag idag och börjar inte förrän tjugo-i-elva imorgon. Gott!!
Mitt möte med
C idag på för middagen blev inställt p.g.a sjukdom, klart lite tråkigt men det hinns väl med allting ändå. Och det är ju ganska så skönt att få en mjukstart på veckan.kenyit


Det blev Kvarnamåla och auktion igår.....var mysigt att vara tillbaka igen.
Det var inte så mycket intressant men mycket folk. Men jag ropade in två hundar till i min samling. En ganska så stor och en liten söt sak.
Så nu är bokhyllan full, kan nog knöka in lite till om jag jobbar på det.



Har suttit och knåpat lite med flygbladen på morgonen och texten som ska vara där på...jag skriver och noterar hela tiden och så går det en stund och så kommer jag på något som jag tycker låter
lite bättre och då ändras det igen, för hundrade gången eller så.

Ja det är mycket som ska skötas om!!


Slaskigt och blöt var det ute på morgonen, hoppas att det snart torkar upp!! I Tingsryd igår så sken solen för fullt och vägarna var torra då vi körde hem på efter middagen.
Tala om att man fick Vårkänslor, nu hänger det i luften och man längtar dit och till sommaren.
Denna Vintern har varit otroligt lååång,tycker jag. Man har liksom aldrig fått se något slut på den.

Nu blir det en stund surfande till och sen är det dags för en dusch.... .........lite lunch och sen en promenad till med hundarna.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar