onsdag 10 mars 2010

Nu lyser solen från en klarblå himmel...och jag blir såå sugen på att putsa fönster och har inget
fönsterputs hemma. Slut!!!!
Får väl se vad jag hinner idag, jag som skulle ta det lite lugnt idag var det sagt, just nu har mattorna åkt ut och en del i maskinen, dammsuger och torkar golven!!! Jag vet, jag är hopplös.

Fick ett mejl förresten ifrån konsulterna som ska studera min affärsplan och ge sitt utlåtande... dom ska återkomma med en tid för möte, så jag kan få lägga fram det på rätt sätt. HJÄLP, blev jag nervös igen....
Ska fundera på hur jag ska lägga upp det och motivation, tur att jag fick lite tid på mej.

Ska bli spännande!!



Så skulle man vara snäll och hjälpa till och beställa ett wii-spel på nätet.....hmmm, eller hur?? Det gick ju bra!!!
Att det ska behöva vara så krångligt. Nu får Jennie hjälpa mej innan jag blir tokig.....
Säkert har jag missat nånting nånstans även om jag har gått igenom det ett antal gånger.

Idag blir det ingen avancerad kok-konst. Stuvade macaroner , falukorv och fiskpinnar för den som inte gillar korv.
Fast det kan vara mumsigt det oxå.

Sen blir det "Fuskbyggarna" på tv:n ikväll. Nån som såg förra avsnittet?? Stackars människor som blir så grundlurade av dom asen som inte sköter sej. Det företaget hade gått i konkurs två ggr på kort tid, bara pengar som existerar för dessa oseriösa skithögarna.
Jag hade slagit ihjäl fanskapet om han hade gjort så med mej....skulle ju sett till att han inte kunnat lura nån igen. Usch, jag ryser när jag tänker på den äcklige.


Nähä, snart dags att köra neråt byn igen och hämta upp mitt lilla barnbarn och hans föräldrar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar