måndag 8 mars 2010

Som en graviditet.....

Var inne en sväng på Af i eftermiddag och pratade lite med min handläggare och det ser ju ljust o positivt ut, men har ju inte fått det på pränt ännu som sagt var.

Usch, ja nu är det jobbigt att gå o vänta på svar, precis som när man är i slutet av en graviditet då väntan ter sej som en evighet. ...så känns det just nu, man vill bara ha det överstökat.

Men man får väl gå i väntans tider en stund till. Hon skulle i alla fall försöka få iväg handlingarna i dag,ja sen kan man bara förströ sej till dess svaret inkommit.

Jag kan i alla fall glädja mej åt kompisens tik som äntligen har fått sina valpar nu. Fyra stycken små krabater blev det och dom är sååå söta. Hon har nu lagt ut bilder på fb på dom små liven.
Skönt att det gått bra.

Jag kom ihåg på den tiden min gamla tik fick sina, det var med spänning man väntade på dom och man var ganska så slut efter den förlossningen.
Men dom brukar ju klara av det ganska så bra själva. Det värst tycker jag är sen när man måste sälja dom, usch vilken ångest. Jag hade ju ändå tur att mina gick till folk man kände.



Från det ena till det andra, nu står köttfärslimpan i ugnen och ska bli färdig, ska väl snart ge mej av och hämta Robert från skolan.
Sen blir det lite middag och ikväll ska jag bara njuta av mitt hem, nystädat och fräscht.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar