måndag 8 mars 2010

Äntligen lite nya och fina gardiner i vardagsrummet!!! sengihnampakgigi
Nu ser det lite bättre ut, skönt. Satte upp nya gardinstänger också, så idag har det jobbats lite.
Nu har jag bara sovrummen kvar sen är det klart... ska väl inte behövas ta så lång tid hoppas jag.


Alltså, jag måste få ett positivt svar i vad det gäller firman och det är snabbt, folk börjar ju redan att ringa, ryktet sprider sej snabbt. Måste ju ha alla verktyg om jag ska kunna göra ett bra jobb... visst jag skulle kunna ta lite nu men då blir det ju på hemmaplanen och kanske inte hundraprocentigt men det får man ju ta då.

Det här är en bra idè, jag visste det!!!! Behöver nog inte oroa mej, kommer nog att få att göra när det väl startas upp. Vänta och se!!!

Skulle vara roligt att få lyckas riktigt ordentligt och få ge en del en knäpp på näsan, som gnäller och har sina trångsynta åsikter. Finns ju dom som har lagt sej i som inte har med mej att göra överhuvudtaget och påpekat saker och ting. -"Det kommer aldrig att gå"... och -" Dra på sej skulder för någonting sånt"!! Eeeh, betalar dom mina skulder eller?? Skulle inte tro det och då behöver dom ju inte gnaga om det heller. Inte inblandade alls,inte ens släkt!!! Haha, ja åsikter kan man ju ha och vi lever ju i ett fritt land... så visst.
Därför blir det extra kul om det går bra !!!!

Och för den delen skulle jag aldrig erkänna om det gick dåligt inför dom heller.....*fnitter*



Så var det med det, ska fortsätta nu så jag blir färdig, för sen är det full rulle i eftermiddag.

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar