fredag 9 april 2010

Denna eviga väntan........

Att det alltid ska ta sån tid innan man kan få ett svar. Nu har jag väntat i evigheter känns det som!!!
Fast nu ska vi vara i slutet, ringde igår igen och pratade lite med konsulten och i början på nästa vecka SKA det vara klart. Så då hoppas jag verkligen att jag får ett positivt besked med tanke på allt jobb som jag lagt ner på detta.
Och sen får jag be en stilla bön att lokalen finns kvar också så jag kan skriva kontrakt.
Nu när allt dragit ut på tiden så märker jag varje dag hur många kunder jag förlorar p.g.a all väntetid. Nu när solen sticker fram så vill ju alla ha sina hundar fixade. Såg att dom haft fullt upp i Linköping. *suck* vill ju komma igång nu!!!

Klippte ner och badade Aramis igår, och med tanke på all underull och att vi fick sitta och jobba på köksgolvet så blev resultatet bra. Han blev så söt så.
Idag funderar jag på att bada Laban och fräscha till honom.... Vi får väl se om ryggen pallar, blir ju lite tungt och en dum arbetsställning i badkaret.

Ska också ringa och ta kontakt med en av leverantörerna, det får ju bli att man får åka ner och handla det viktigaste, så man har det hemma. Kan inte chansa att det drar ut mer på tiden. Ja, det kan nog bli ganska hektiskt nästa vecka. Men kul!!!!

Håll tummar o tassar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar